Hatiku

This is My medium...

Thanx for droping by to my new blog..i've decided to dedicate this blog to my dear sweetheart linn..i think our relationship deserve its own space,a place that is pure from other stuffs like politics,economics or bla2 whatever things that i like to write...so..for those who think they cannot tolerate with excessive romance or 'jiwang'...please leave from this side or u will only suffer..because i can guarantee that it's full with that kind of stuff...so..enjoy urself...

Wednesday, March 19, 2008

Love U




hari ini saya sangat gembira...sebab hari ni saya menerima bungkusan dari orang yang sangat saya sayang...tq sayang....banyak juge yang die hantar..makanan,minuman dan lain-lain...tetapi yang paling menyebabkan saya terharu adalah sepucuk surat yang sayang saya kirim sekali bersama timbunan makanan yang dihantar.Pertamanya saya sudah cukup terharu kerna dia mengirim bungkusan tersebut...dan lebih terharu apabila terdapat juga sepucuk surat di dalamnya..Di atas sy sertakan sekali gambar luar surat itu..Isi dalamnya?..biarlah menjadi rahsia kami

terima kasih sayang sebab sanggup bersusah payah membuat surat ini...Sengaja saya taruk kat blog ini supaya semua orang tahu bahawa saya amat menghargai kasih yang sayang beri dengan ikhlas.Pada saya surat ini sangat sempurna dan sangat cantik malahan kad-kad yang mahal di luar sana tidak dapat menandingi nilai kasih yang datang bersama-sama surat ini..thanx baby..i love u so much...

sayang,please remember that i love you no matter what..x kirelah apa jua halangan yang melanda sekalipun..we hold each other tightly n never let go..xkan saya persia-siakan kasih yang sayang beri...Akan saya balas dengan keihklasan.Khusus untuk sayang.Bukan untuk orang lain.Malahan tiada siapa yang pernah dapat seperti apa yang sayang dapat.Believe me when i've said that i love you forever.Others may have longing for an angel to come,but even an angel cannot outlast you from my heart,my mind,my body and my soul.Even an angel cannot compete against you.A smile from you is enough to makes me become the most cheerful person on earth.Your love can boost up my spirit,your tenderness can calm me...in a sum,u are more than an angel to me

love u syg

2 comments:

Anonymous said...

tu je yg sempat sy buat dgn mse yg ade n tu je yg blh sy bg..u gave me more than what i did..tq soooo much..sori kad tu x seberape sgt tp sgt bermakna..i love u syg.. =)

Anonymous said...

sooo sweet!
i pray for yr happinese haikal;)
smga kasih syg korg berkekalan!
aminnn~